13 lutego

Golden Rose Miss Selene nr 140

 
   
Wykończenie jelly, z którym tak bardzo się nie lubię po raz kolejny zawiodło. Krycie trójwarstwowe (jak to na żelka przystało). Na zdjęciu nałożone są dwie warstwy, ale pod światło z bliska widoczne są prześwity na końcówkach. Szybko schnie, choć długo pozostaje plastyczny. Na moich paznokciach nie wytrwał długo, pierwsze dwa odpryski pojawiły się dzień po malowaniu. Łatwo się go zmywa i nie brudzi skórek podczas tej czynności. Pojemność 5ml. Lakier można kupić w sklepie abc-uroda.

27 komentarzy:

  1. piękna soczysta czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że ma tyle wad, bo kolor bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tych lakierów, zawsze mnie zawodzą...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też nie przepadam za tymi maluszkami- używam ich tylko do zdobień.

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor ładny ,szkoda tylko ,że tak kiepsko z trwałością i wysychaniem

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor ładny ale nie na widzę tych maleńkich buteleczek, faktycznie tanie są ale wolę dorzucić kilka zł więcej i mieć normalny lakier :D i pędzelek jest do kitu :D



    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor. Bardzo lubię lakiery z GR, ale z tej serii jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię selenki, choć ich trwałość niestety nie zachwyca :((

    OdpowiedzUsuń
  9. Miss selene zazwyczaj ma słabe krycie, ale kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też missSelene nie zachwycają, choć ten kolor grzechu warty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorek śliczny...choć również drażni mnie krycie tych lakierów ...

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda, że potrzeba aż trzech warstw:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Też nie lubię żelkowego wykończenia, ale kolor boski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny kolor. Lubię lakierki tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kamila słońce za oknem, a TY znowu masz tylko jedno zdjęcie, do tego z ziarniną przy powiększeniu... buuuu:( Kolor ładny, ale w sumie sama nie wiem, bo słabo to widać:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakier ma piękny kolor, szkoda, że się nie sprawdził. Mam nadzieję, że z pozostałych lakierów będzie Pani bardziej zadowolona :) Pozdrawiam, Monika z abc-uroda.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie przepadam za tymi lakierami ;/

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie strasznie denerwują lakiery, które długo zostają plastyczne;/

    OdpowiedzUsuń
  19. mimo wszystko ładny kolorek.:) ale cena tych lakierów też nie jest duża, więc jeśli ktoś chciałby jednorazowo zakupić sobie taki to się opłaca. Ale szkoda, że nie jest tak trwały.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor ładny ale nie lubię tych małych lakierów, mają niewygodne pędzelki :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale kolor sam w sobie bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I w klimacie walentynek. ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam lakiery tej firmy.. mogę Ci szczerze polecić lakierek Miss selene nr 141 bardzo podobny odcień i dobre krycie..

    OdpowiedzUsuń
  24. Czerwone paznokcie to moje ulubione!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger