17 lutego

Virtual Street Fashion nr 109 - I want to dance!

 
    
Lakier ten można kupić w sklepie abc-uroda. Początkowo byłam sceptycznie nastawiona do tego produktu. Dlaczego? Kilka miesięcy temu mama kupiła mi Virtual Fashionmania nr 181 - Sea Goddess. Długo schnął i co gorsza - odprysnął mi po środku płytki paznokcia (nie na brzegu, nie z boku, tylko po środku). Na domiar złego stało się to już pierwszego dnia, kilka godzin po nałożeniu lakieru. 
   
I want to dance!, w porównaniu do przed chwilą opisanego Sea Goddess sprawuje się lepiej, choć nie jest rewelacyjny. Całkowite krycie uzyskujemy po nałożeniu dwóch warstw (pierwsza cienka, druga grubsza). Schnie średnio długo. Nosiłam go dwa dni, po czym zaczął odpryskiwać z paznokci płatami. Podczas zmywania lakier brudzi skórki i delikatnie odbarwia płytkę na różowo (gdy nie nałożymy base coatu). Pojemność 10ml. 

31 komentarzy:

  1. Ładny kolorek, ale szkoda że taki nietrwały

    OdpowiedzUsuń
  2. sama nie miałam żadnego Virtuala, ale moja koleżanka kupiła kilka w Biedronce i jest zachwycona.
    Kolor bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG! ten kolor jest boski, idelnie trafia w moj gust!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor, uwielbiam takie ;)
    soczysty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś oTAGowana. ;)

    http://hurija-i-jej-swiat.blogspot.be/2013/02/how-is-your-home-beauty-day-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam żadnego lakieru z tej firmy. Kolorek jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor super :)



    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały, też taki chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja go mam, u mnie kryje po jednej warstwie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam np. u niektórych paznokci bardzo białe końcówki, które lubią się przebijać spod lakieru, także może być to przyczyna słabszego krycia. :)

      Usuń
    2. ja maluję zawsze na bazie (np. odżywce) i to dość grubo, może to dlatego :)
      ale też dziwne, że tak szybko Ci odprysnął...

      nawet poszukałam posta, gdzie się pojawił
      ale miałam długie pazury, aż mi się szkoda zrobiło, że teraz jak ogryzki :D

      Usuń
  10. Ładny kolor szkoda że nietrwały :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie kolory zawsze powodują u mnie uśmiech;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No właśnie zdziwiłam się bardzo negatywną opinią koloru Sea Goddess... Sama jestem w jego posiadaniu i osobiście go uwielbiam, pięknie kryje, mi nigdy nie odprysnął i schnął też całkiem szybko przy nałożeniu dwóch warstw. Posiadam dokładnie trzy odcienie serii FasionMania i wszystkie bardzo lubię :)
    Natomiast odcień, który prezentujesz - świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor całkiem fajny, ale też nie mam jakoś przekonania do tej marki..

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak najbardziej podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor, nie miałam jeszcze lakierów z Virtuala;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kamila znowu się upominam o więcej zdjęć:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny kolorek, mocny, wyrazisty i w sam raz na ciepłe dni!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger