19 marca

Vipera Jumpy nr 161

 
   
Z racji, że każdy "Jumpik", jaki posiadam cechuję się szybkim schnięciem, postanowiłam zainwestować w ten odcień. Długo odwlekałam ten zakup, aż pewnego dnia zamawiając antyperspiranty, kupiłam też lakier. Muszę przyznać, że się zawiodłam. Kryje przy trzeciej warstwie (na krótkich paznokciach dwie warstwy wystarczą) i długo schnie. Pędzelek jest krótki i niewygodnie się nim manewruje przy dłuższych paznokciach, jednak ja, jako właścicielka nie za długich paznokci dałam sobie radę. Trwałość 2 dni. Za lakier zapłaciłam 3,30zł (5,5ml).

28 komentarzy:

  1. długo schnie? mój jumpik wysycha w mig!

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham takie kolory. szkoda tylko,że długo schnie;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tylko jeden lakier z tej serii i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny wiosenny kolorek :) Przygarnęłabym sama taki :) Ale pierwszy w kolejności zakupię jakiś ładny turkus.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor ma ładniutki i na tym zakończę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no ale przynajmniej kolor ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tych lakierach ale ten kolorek wygląda ładnie:)
    Zapraszam na nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś również dodałam mani z jego udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jumpy lubią być kapryśne , co inny kolor to inaczej psoci .

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie miałam lakieru z tej serii. Kolor bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. powiem ci wszystko wszystkim ale kolor mi się podioba:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, ze sprawia problemy, bo ładniutki jest ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor cudowny :) tej serii jeszcze nie miałam okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też niedawno malowałam nim paznokcie :) niebawem będzie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. trochę jak buka ;) ja póki co jeszcze nie mam żadnego lakieru jumpy chociaż kilka kiedyś chciałam kupić

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda, że 3 warstwy potrzebne, ale cena baaaardzo ładna jego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurcze, moje lakiery tej firmy schna zabojczo szybko i trzymają się na pazurkach tydzień!
    A tak a propos to cudowny odcień dorwalas ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. jakoś kolor do mnie nie przemawia ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny kolor.zapraszam do wziecia udziału w moim rozdaniu

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam go ! :D Bardzo go lubię, chociaż przyznam, że ostatnio nie miałam go na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger