28 maja

p2 Summer Attack nr 030 - Tangerine Twist

 
    
Tangerine Twist jest idealną propozycją paznokciową na lato. Żółtozłote glassflecki pięknie mienią się w słońcu, dodając uroku pomarańczowej bazie. 

 
    
Lakier jest trwały. Kryje po nałożeniu dwóch warstw, schnie przeciętnie. Aplikacja bezproblemowa, konsystencja idealna. Solo na paznokciach mi się nie podoba, ale z czarnymi wzorkami świetnie się prezentował. Mimo glassflecków zmywał się całkiem przyzwoicie. Można go kupić w sklepie abc-uroda. Pojemność 8ml, cena 2,25€.

30 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten lakier i jest to moj nr. 1 na lato, plus dlugo sie trzyma i faktycznie 2 warstwa troszeczke schnie ale pierwsza blyskawicznie sie utwardza i jest nie do ruszenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się mieni a kolor od razu kojarzy mi się z latem i zachodami słońca ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. mam go i pokazywałam nawet całkiem niedawno, ale tylko na serdeczynych, bałam się go trochę tak bez okazji na wszystkich.. dzik z niego:D :) trzymał mi się 7 dni.. jakiś kosmos. Rewelacyjny kolorek. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i mnie ostatnio wzięło coś na pomarańcze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam pomarańcze na paznokciach.. ale nie takie, nie lubię tych błyszczących drobinek :P może kiedyś do tego dojrzeję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na zdjeciach wygląda fajnie, ale nie wiem czy zdecydowalabym się na takie "szaleństwo" na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny a glassflecki dodają mu dużo uroku :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam ostatnio Wibo w podobnym kolorze :) bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Co za kolor. Szkoda, że nie mam dostępu

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy kolor, choć ja chyba bym go na całą płytkę nie użyła, byłby lepszy do wzorków ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, błyszczy jak folia aluminiowa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny kolor, lubię rudości na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy! :) bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten lakier z serii p2 summer attack, i jeszcze kilka innych odcieni, powoli testuję i porównuję, ale pomarańcz odstawiłam na koniec. Nie cierpię pomarańczowych lakierów, i mimo szczerych chęci nie umiem się do nich przekonać. Czy pastele, czy neony, czy takie cuda jak ten- zdecydowanie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny kolorek :) taki soczysty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny, ale chyba bym nie kupiła... ;) nie jestem zbyt wielką fanką pomarańczu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny kolorek - taki wyrazisty. Niestety nie mam dostępu do tych lakierów, więc będe musiała obejść się smakiem :(

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo egzotyczny

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie typowo letni, kojarzy mi się z wakacjami!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny, chociaż nie pałam chęcią posiadania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. :) Na Wasze pytania odpowiadam pod postem, w którym pytacie.

Copyright © 2016 Lakierowe love , Blogger